Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

close

Producenci



Newsletter

Więcej informacji

Koszty wysyłki

przelewpobranie
12 zł15 zł

Przesyłki realizuje kurier 

Zobacz ceny wysyłek zagranicznych

Siła i jakość mięśni - Trec & Scitec- suplement diety

Siła i jakość mięśni - Trec & Scitec- suplement diety
promocja / polecamy
  • KREATYNA: Natychmiastowa odczuwalna poprawa wydolności i siły & intensywniejszy trening
  • BCAA 6400: Stosowane dla lepszej regeneracji & Budujesz wysokiej jakości tkankę mięśniową redukując jednocześnie zbędny tłuszcz
  • Pudełko na tabletki GRATIS!

cena regularna:155,99 zł

cena:139,99 zł

Brak w magazynie


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Zobacz więcej

Inne produkty z tej samej kategorii:

W skład Zestawu dla Kulturysty wchodzi:

  • Trec Nutrition Creatine micronized 200 mesh 400 kap
  • Scitec Nutrition BCAA 6400 375 tab.
  • GRATIS: pudełko na tabletki!

 


 

Trec Nutrition Creatine 200 mesh

 

Co to jest kreatyna?
Kreatyna to jeden z najczęściej używanych suplementów stosowanych w kulturystyce. Jest substancją podobną do białek, zbudowaną z trzech aminokwasów: metioniny, argininy oraz glicyny. Niewielkie ilości kreatyny przechowywane są w komórkach mięśniowych, a jej rola sprowadza się do wytwarzania i przenoszenia adenozynotrójfosforanu (ATP), tzw. głównej cząsteczki odpowiedzialnej za produkcję energii.

Jak działa i co można osiągnąć stosując kreatynę?
Już po kilku dniach stosowania kreatyny, mięśnie stają się większe i bardziej "napompowane" - jest to efekt zwiększenia ilości kreatyny w mięśniu o około 50%. Dochodzi wtedy do szeregu reakcji, które powodują, że komórki mięśniowe wchłaniają więcej wody. Zwiększona objętość komórki wywołuje napięcie wewnątrzkomórkowe, a organizm odbiera to jako sygnał anaboliczny - tym samym pobudza mięśnie do przyrostu masy oraz siły. Efektem stosowania kreatyny jest natychmiastowa poprawa wydolności organizmu, dzięki której dłuższe, intensywniejsze treningi przyśpieszają budowanie mięśni oraz przyczynią się do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej. Przy pierwszym cyklu kreatynowym można uzyskać od 4 do 6 kg beztłuszczowej masy mięśniowej. Warunkiem osiągnięcia takich efektów jest prawidłowa suplementacja kreatyny.

Czy pożądane jest łączenie kreatyny z innymi odżywkami? Jak spowodować trwałe zmiany przy suplementacji kreatynowej?
Należy pamiętać, że kreatyna jest silnie działającym środkiem anabolicznym (pobudzającym do budowania mięśni), ale nie zawiera w sobie substancji budujących. Niezbędne jest zatem łączenie kreatyny z takimi preparatami jak białko (najlepiej serwatkowe) czy L-glutamina lub peptyd glutaminy, które są podstawowym budulcem mięśni. Bardzo dobre efekty uzyskuje się również podczas łączenia kreatyny z silnym antykatabolicznym preparatem jakim jest HMB.

W jaki sposób zwiększyć skuteczność działania kreatyną?
Można to osiągnąć przez:

  • stosowanie kreatyny razem z cukrem "dekstrozą", aby zwiększyć wydzielanie insuliny, która ""wtłacza"" kreatynę do komórek mięśniowych
  • picie dużych ilości wody (do 3 litrów dziennie)
  • zmniejszenie spożycia tłuszczy, gdyż tłuszcz w pożywieniu utrudnia wchłanianie kreatyny
  • unikanie stosowania napojów zawierających kofeinę i guaranę
  • przyjmowanie odpowiedniej dawki magnezu i lecytyny, które są podstawowym śródłem organicznego fosforu
  • spożywanie kreatyny na "pusty" żołądek
  • dostarczenie do organizmu takich pierwiastków jak: chrom, cynk , wanad ponieważ ich niedobór wpływa niekorzystnie na magazynowanie kreatyny przez komórki mięśniowe
  • prawidłowe dostarczanie antyoksydantów oraz kompleksu witamin z grupy B.


Najczęściej stosowane sposoby przyjmowania kreatyny:

A. Faza nasycenia - trwa 5 dni. W tym okresie należy codziennie spożywać kreatynę w podzielonych dawkach po 5g każda. 1 i 2 dzień 30g -25g (6-5x5g) 3 dzień 25g-20g ( 5-4x5g.) 4 dzień 20g-15g (4-3x5g) 5 dzień 15g -10g (3-2x5g).
Kreatynę przyjmuje się zawsze na pusty żołądek (około 15 min. przed posiłkiem), rozpuszczoną w wodzie najlepiej z dekstrozą.

B. Faza podtrzymania - trwa od 5 do 7 tygodni. W dni treningowe przyjmuje się kreatynę w dwóch dawkach po 5g. Pierwszą porcję zaleca się na 30 minut przed treningiem rozpuszczoną w wodzie, a drugą bezpośrednio po treningu w postaci napoju złożonego z 5g kreatyny z dodatkiem około 40g dekstrozy. Można dodać do tego 10g L-glutaminy lub 20g peptydu glutaminy.
W dni bez treningu najlepiej pierwszą dawkę kreatyny (około 3g) wypić rano bezpośrednio po przebudzeniu z dekstrozą, co spowoduje szybsze odnowienie zapasów glikogenu. Drugą dawkę w ilości 3 g najlepiej spożyć w połowie dnia, również z dekstrozą.

C. Faza odpoczynku - trwa od 4 do 6 tygodni. Jest to okres bez dawkowania kreatyny, równocześnie treningi powinny być mniej intensywne. II. Drugi sposób podobny jest do pierwszego, pomija się tylko fazę nasycenia. Sposób przyjmowania jest zatem taki jak w punkcie B i C.


Inny sposób przyjmowania:

  • Jednorazową porcję preparatu - 5 kapsułek popić 300 ml wody.
  • W zależności od zapotrzebowania stosować 2-3 porcji dziennie.
  • W dni treningowe: I porcja rano po przebudzeniu, II porcja 30 min. przed treningiem, III porcja bezpośrednio po treningu.
  • W dni nietreningowe: I porcja rano po przebudzeniu, II porcja pomiędzy posiłkami, III porcja przed snem


Sposób przechowywania:
Przechowywać w suchym pomieszczeniu w zamkniętym opakowaniu, w miejscu niedostępnym dla dzieci.


 

Scitec Nutrition BCAA 6400

 

Scitec Nutrition BCAA 6400

  • Najważniejsze aminokwasy
  • Wzrost syntezy białka
  • Ochrona dla mięśni
  • Szybka regeneracja


Aminokwasy rozgałezione BCAA są niezbędne zarówno w ścisłym znaczeniu tego słowa, nasz organizm nie potrafi ich produkować - a ponieważ podczas stresu jakim jest trening czy brak optymalnego żywienia są one jako pierwsze wykorzystywane przez mięśnie jako energia.

Leucyna jest jednym z podstawowych aminokwasów, który należy do grupy BCAA. Najnowocześniejsze wyniki badań naukowych dowodzą, że Leucyna jest jednym z najważniejszych aminokwasów, ponieważ bezpośrednio stymuluje syntezę białek mięśni szkieletowych - wysoki poziom Leucyny w organizmie jest sygnałem anabolicznym. Leucyna wspiera regenerację mięśni i chroni tkankę mięśniową przed rozpadem (działanie antykataboliczne). Suplementację Leucyną uznano za bardzo korzystną, nawet gdy całkowite spożycie białek jest wysokie.

Kompleks aminokwasów BCAA może być również wykorzystywany przez mięśnie jako energia gdy w grę wchodzi wysoka intensywność ćwiczeń.

Dawkowanie BCAA 6400™ zalecane przez producenta:

  • 1-3 porcje dziennie, przed i po treningu oraz przed snem lub rano na czczo.


Sugerowane przez nas dawkowanie BCAA 6400™:

  • Przyjmuj 2-4 porcje w dzień treningowy: rano na czczo, na 30 minut przed treningiem, tuż po treningu, przed snem.
  • W dni wolne 2 porcje: rano na czczo, przed snem.
Tabela cech produktu
Wartość odżywczaPorcja: 4 tabletki
L-Leucyna 2200mg
L-Izoleucyna 1100mg
L-Walina 1100mg

Chronić przed dziećmi!
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.

 

Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Stosować jedynie jako uzupełnienie diety. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Przed użyciem zapoznaj się z treścią polskiej etykiety, która zawiera zalecenia i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania i przechowywania produktu. Suplementy diety i środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego posiadają aktualną datę przydatności do spożycia nie krótszą niż 3 miesiące. Data przydatności do spożycia znajduje się na spodzie lub boku opakowania. Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu niedostępnym dla dzieci, w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Chronić przed światłem. Niektóre produkty mogą zawierać fenyloalaninę i nie mogą być spożywane przez osoby chore na fenyloketonurię

Brak komentarzy klienta.